Kašičky na dobrou noc

Kašičky na dobrou noc jsou skvělým obohacením jídelníčku kojence při přechodu na smíšenou stravu. Speciálně jsou určeny pro lepší zasycení vašeho děťátka před spaním.

Nabízejí vynikající chuť a díky vyváženému složení s obsahem mléka a pečlivě vybraných cereálií se postarají o spokojené bříško.

Produkty z řady Kašičky na dobrou noc

Sunárek Kašičky na dobrou noc obsahují vybrané cereálie, důležité vitaminy a minerální látky včetně vápníku a vitaminu D, které jsou důležité pro normální růst a vývin kostí u dětí. Vybírat můžete ze široké nabídky příchutí.

od uk.
4. měsíce
Banánová kašička mléčná rýžová na dobrou noc

Banánová kašička mléčná rýžová na dobrou noc

Více o produktu Koupit na Feedo.cz
od uk.
6. měsíce
Krupicová medová mléčná kašička na dobrou noc

Krupicová medová mléčná kašička na dobrou noc

Více o produktu Koupit na Feedo.cz
od uk.
6. měsíce
Krupicová vanilková mléčná kašička na dobrou noc

Krupicová vanilková mléčná kašička na dobrou noc

Více o produktu Koupit na Feedo.cz
od uk.
8. měsíce
Krupicová skořicová mléčná kašička na dobrou noc

Krupicová skořicová mléčná kašička na dobrou noc

Více o produktu Koupit na Feedo.cz

Slovník složení

Bílkoviny

Základní materiál sloužící k výstavbě tkání a buněk našeho těla a k jejich obnově. Důležitou roli hrají rovněž při imunitních reakcích (působí jako protilátky). Dále působí jako enzymy, hormony a další látky důležité pro správné fungování těla. Bílkoviny jsou potřebné pro růst, zachování a regeneraci buněk a tkání v organismu. Zvlášť důležitá je kvalita a množství bílkovin ve stravě.

Zdroje: mléko, mléčné bílkoviny, luštěniny, maso, vejce a ryby.

Sacharidy

Rychlý a snadno dostupný zdroj energie pro organismus. Na příjmu energie ze sacharidů je plně závislá funkce mozku. Hlavním sacharidem mateřského mléka a stejně tak mléčné kojenecké výživy je laktóza. Ta je také, kromě probiotické vlákniny (oligosacharidů), obsažena v počáteční mléčné výživě jako jediný sacharid (cukr). Sacharidy jsou také hlavním zdrojem energie v pokračovací a batolecí mléčné výživě.

Tuky

Nejbohatší zdroj energie a nezastupitelná složka buněčných membrán. Tuky jsou zdrojem esenciálních mastných kyselin a jsou důležité pro vstřebávání vitaminů rozpustných v tucích A, D, E, K. Slouží jako izolační vrstva organismu proti tepelným ztrátám. Dodávají stravě plnost a chuť. Z výživového a zdravotního hlediska by měly ve stravě tvořit 25 až 35 % s převahou rostlinných tuků nad živočišnými. Živočišné tuky obsahují většinou vyšší podíl nasycených mastných kyselin a mívají tuhou konzistenci. Rostlinné tuky mají vyšší podíl mono- a polynenasycených mastných kyselin. Označují se jako oleje a jsou tekuté.

Vápník

Nejčastěji zastoupený minerál v našem těle, zejména pak v kostech a zubech. Jeho nízký příjem ve stravě dětí má negativní dopad na mineralizaci kostí. Velký význam hraje i pro zajištění svalové činnosti, srdeční akce a přenos nervového vzruchu. Vápník přirozeně obsahuje mléko, mléčné výrobky, listová zelenina, luštěniny.

Vláknina

Vláknina jsou složky stravy, které nejsou rozkládány v trávicím systému. Dělí se na vlákninu rozpustnou a nerozpustnou. Vláknina je obsažena v ovoci a zelenině, obilovinách, zejména celozrnných výrobcích, a luštěninách. Hlavní úlohou vlákniny v organismu je její pozitivní vliv na trávení. Přispívá ke zvýšení objemu stolice, k lepšímu pohybu střev a průchodu potravy zažívacím traktem. Přirozeně ji obsahuje ovoce, zelenina, obiloviny, luštěniny.

Zeptejte se nás

Neváhejte se našich specialistů zeptat na cokoliv z oblasti výživy a stravování.

Položit dotaz